سفره عقد ارکید

*** با رویایی ترین سفره های پیوند، در زیباترین روز زندگی شما همراهتان هستیم. ***

سفره عقد ارکید

*** با رویایی ترین سفره های پیوند، در زیباترین روز زندگی شما همراهتان هستیم. ***

فندوق ، بادام و گردو سفره عقد


فندوق ، بادام و گردو سفره عقد
سفره عقد سنتی، سفره عقد مدرن ، سفره عقد ،خنچه عقد ، سفره عقد کریستال ، سفره عقد نقره ، میوه آرایی سفره عقد ، بار میوه ،حکاکی هندوانه ، لیاس عروس ، گیفت ، سفره ازدواج، عکس ازدواج، عکس سفره، میوه آرائی، سبزی آرائی، عروس، داماد، فیلمبرداری، سفره عقد مجلل، سفره عقد رویایی،فندوق ،شمع،شمع آرایی،طراحی سفره عقد،اجرای سفره عقد،عقد،عروسی،تزیین،تزئین،میوه،میوه آرایی،سبزی آرایی، بادام و گردو سفره عقد،عروسی، مطالب جالب، جشن، نامزدی، میزحنا، میزنامزدی، جایگاه عروس، تالار، باغ، عکاس، فیلمبردار، موزیک، خدمات مجالس، سفره هفت سین، تزئین کادو، حنابندان، تزیینات مجالس، تزیینات جهیزیه، آموزش، طراحی، دیزاین، اجاره سفره عقد، خنچه، شمع آرائی،
نظرات 4 + ارسال نظر
samin جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ http://diba20.blogfa.com

man apam
montazeram ha

سما پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ق.ظ http://www.girlstyle.blogfa.com

سلام عزیزم
واااااااااااااااااااااااااای چقدر سفره ی عقد. چه دیزینای قشنگی. چه خوش ذوق.

من عاشق این دیزاینا با کریستال و ساتن و حریر سفیدم. یه جا دیدم خیلی خوشم اومد.

ممنون از حضورتون توی وبلاگم.

بله من لینک می کنم شما رو. من رو با اسم
Girl_Style
لینک کنین بهم بگین با چه اسمی لینکتون کنم.

ممنون

سلام عزیزم ... لطف داری

خاتون پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام عزیزم با زحمات من .سال خوبی رو برات ارزو میکنم
راستی سوم عید دارم برای عروسم نشون میبرم باش یه دست لباس مجلسی با یه حوله صورت روسری ........قران دارم میبرم به نظرت بسه

ممنون خاتون عزیز ..... مبااااااارک باشه ... بله فکر کنم بس باشه

شاپرک یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ق.ظ http://beautifulideas.blogfa.com/

سلام دوست عزیزم
ممنون از محبتتون منم بهار پیش رو را بهتون تبریک میگم و امیدوارم که سالی سرشار از سلامتی و شادمانی پیش رو داشته باشین

ممنون شاپرک عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد